Beedle The Bard :D

Hihihi, är grymt pepp! Funderar på att åka in till stan efter skolan och hälsa på folk ifall de köar redan, jag kan ju inte komma officiellt förrän efter KAP-konserten. Det är synd, den bara förstör allt :( fast det är trevligt och sjunga och så. Men andreas skrattade åt mig när jag sa att jag skulle köa till en bok, trumrik hävdade att han inte hade någon makt (att får min ensemble tidigt i schemat) fastän jag sa att jag var tvungen att nörda mig! :O

Men, men, det kommer bli awesome ändå <3
Nu måste jag plugga kemi och sticka! :D

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Åhh :o Jag vill också hinna köa :( Och jag vill också ha råd att köpa boken :(

2008-12-03 @ 05:49:04
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0