Face Down.

Hoho. Idag var allmänt skum. Det var LAN i skolan i helgen, och det var sjukt awesome, har lite abstinens nu :P

Men jag insåg några saker på lanet.

1)  Folk är söta när de sover. Speciellt en viss person *hosthost*

2) Brawl är kul!! ;D Jag vann faktiskt en gång! Fast det var för att jag hade två gubbar menmen x))

3) Datornördar gillar min kladdkaka!

4) Men massor av tvåorna är fortfarande dryga :(

5) Det borde vara 3 lan nästa termin x))

Och idag har jag insett att jag är en stalker >.< jag hatar att jag gör så här xD

Idag kom en nobelpristagare till vår skola :) hans bil var väldigt snygg :P
Men det var grymt irriterande eftersom vi inte hade matte (näst siste lektionen), och jag övervägde att dissa franskan men bestämde mig för att vara duktig och stanna i skolan (heheheh anledningen var ju lite random och det 'lyckades' ju inte heller >.<), sen hade vi franska i typ två minuter, för Lena skulle tydligen lyssna på nobelpristagaren och då behövde vi inte ha så mycket lektion. Det var massamassa drygt >.<

Jag har tre prov kvar den här terminen...Matte AB på fredag (huuuh jag måste plugga >.<), Historia A på måndag (förhoppningsvis kan jag spika mvg på det), Kemi A nästa torsdag (som jag verkligen inte vill ha för vi har missat massa kemilektioner och har vikarie nu och bleh). Och Lucia på fredag. Jag tänkte nästan skita i det för att jag inte skulle vara trött eller så på Matteprovet, men sen kom jag på en anledning till att vara med, förutom att man får biobiljett (vilket iofs är ganska bra xD), vilken iofs kan misslyckas grovt men eh jag orkar inte bry mig.
Men uhuhu, musikläraren är helt dålig och jag kommer spela asdåligt >.<
Sen har jag Luciatåg på lördag och söndag också. Bläh, jag hatar Luciatåg. De är så äckliga :(

Nu ska jag försöka vara duktig, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0