Heart of Glass.

Uh, jag har inte bloggat sen innan jul. Julen var okej, kände mig ganska pmsig, så det kunde varit bättre liksom.
Dagen före juldagen spenderades i stan med Angelica, vi gick till Mineur och satt där lääänge. Jag åt en veganbaguette, en kokosboll (I have a thing for those...) och drack gröntmangote x) det var mysigt :3

   

När jag kom hem klädde jag och syster granen :3

   
   

Sen prövade vi julbord :DD
På julafton var det som vanligt, vi gick till kyrkan och sjöng på Samling Vid Krubban två gånger, gick hem och åt julbord, kollade på kalle anka, öppnade julklappar, såg Karl-Bertil Johnson, såg Svensson Svensson, åt, gick på midnattsmässa.
Very trevligt :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0