Hopeless.

Gissa när jag vaknade idag. I believe the time on my iPod read 12.24. alkhfhlkhlkdhalkhs hladfhlkjdf jag suger .____.
Jag får väl göra bra saker imorgon...

Sen jag vaknade har jag sett på Förhäxad (Hell Hath No Fury och A Paige From The Past), stickat, ätit och hängt i fefochatten samtidigt som jag såg på High School Musical 2. Nu ser jag på One Tree Hill. Jaja, jag klädde iaf på mig ganska genast. Jag vaknar bättre då.
Sen kanske jag ska börja undersöka Paper Towns, så jag kan börja på the book report till engelskan. Den är ju inte jobbig att läsa at least, och det är ju lika bra att ha den färdig innan skolan börjar, jag lär ju vara upptagen nog.

Igår såg jag och syster på Vänner som sagt, och det var avsnittet när Ross spelar säckpipa, vilket påminde massa om snubben som stod på Cornmarket Street varenda jävla dag och spelade samma jävla låt när jag var i Oxford xD han gav mig huvudvärk x)

Uhhh, jag har så tråkigt xO Jag får väl koncentrera mig på stickningen och titta på High School Musical 2 (såg bara slutet nu, och jag fick den på dvd när jag bokade Oxfordresan), sen kanske Camp Rock. Stickning är mysigt <3 mer te blir nog bra också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0