Take me with you.

I don't have anything to hide, I don't have everything is not for certain.

You started to see right through me,
And I'm loving every minute of it,
Its like I'm born again every time I breath in so,
If you're curious my favorite color's blue,
And I like to sing in the shower,
If you like I'll sing to you.

Secondhand Serenade. <3
För tillfället vill jag inte ha helg.

Luciatåget för Rönningeborg gick ganska bra. Vi var bara sju stycken och vi var inte helt hundra på alla texter, men det var betydligt bättre än gårdagens xD
Idag har jag pluggat massa historia. Ska plugga massa mer, har typ femton till sidor att plugga in, så. Imorgon ska jag lyssna på min syrra när hon sjunger i Ängskyrkan, och sen är det ett Luciatåg till. Det blir säkert bra.
Sen blev jag lite arg på min familj, för de diskade min tesil. Det låter ganska skumt, men jag dricker ganska mycket te (väldigt mycket), och jag återanvänder mina tesilar så att jag inte ska slösa teblad liksom. Men min familj envisas att diska dem innan jag är klar, trots att vi bestämt att jag ska lägga den i diskhon/diska den själv om jag inte ska ha mer te, och annars lägga den på ett tefat. Men idag hade Cec diskat den i alla fall och jag blev jättesur på att de aldrig fattar, för det händer jätteofta. Sen var alla tesilar utom en, som var en jättefailig sak med jättekort kedja, i disken, så det blev liksom ännu drygare. Men jag gjorde mer te och la tesilen på ett tefat som överenskommet, och skrev en arg lapp. "DISKA INTE FÖR BÖVELEN DITT DUMHUVUD!!!" stod det. Borde göra susen, don't you think? Jag använde till och med flera utropstecken, och det säger något, för jag använder aldrig fler än ett.

Igår när jag hade skrivit klart deprimerat blogginlägg gick jag in på fefo och skrev i ett ämne om stalkerfasoner typ. Det ledde till att jag pratade massa med Danne på msn, eftersom han känner väldigt många i min skola xD men han känner inte min crush :3

Kommentarer
Postat av: Hilal

kolla in min blogg, där jag har en tävling! :)

2008-12-13 @ 22:30:29
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0