Garnvindor is teh shiet.



Jag älskar garnvindor. Det är verkligen det bästa som finns. Idag var jag på stickträff på PUNKTmedis, och det var niiiiice. Jag stickar inget för tillfället, så jag tog med ett trassel och en härva garn. Jag köpte ju 14 härvor på outleten i Klippans Väfabrik, och härvor måste nystas. Jag hade lyckats trassla ihop en av härvorna och hade med den för att reda ut och den andra ifall jag skulle hinna klart. När Britt-Marie (bibliotikarie) såg min härva frågade hon om jag ville låna deras garnvinda. Jag blev asglad, för jag har velat ha en garnvinda jättelänge och har aldrig använt en, så det var fett awesome att pröva. Garnvindor är verkligen made of awesome. Det gjorde min dag.

Något annat som gjorde min dag, eller kväll kanske, var detta. Igår fick jag ett friend request på youtube och jag klickade på namnet för att se vem det var (jag tänker inte bli vän med random människor på youtube längre), och blev lite förvånad när det var Andrej, gitarristen i Solitary Snape. Det var en trevlig överraskning, han gör ju videos! Det är inte många jag känner IRL som gör videos.

Hur det ligger till på kilometerfronten
: Igår cyklade jag 20 och gick 1,7 till stationen, och idag cyklade jag 5 (fail, men jag hann inte, vaknade halv ett när jag skulle dra kvart i två!) och gick fram och tillbaka till stationen. Totalt blir det 33,4+20+1,7+5+1,7+1,7=63,5 kilometer!

Imorgon ska jag försöka gå upp tidigare, cykla (förhoppningsvis lite längre än idag) och göra saker jag ska göra (mamma har skrivit en lista). Så det blir väl bra ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA jag läste garnvindor som garrvinndår och ba: GRYFFINDOR?!?!?!:D:D:D::D:D:D:D:D

Störd XD

2009-08-14 @ 15:04:21
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0