It makes no difference what city I'm in.

Aaaaah, Greg Holden.

Imorgon åker vi hem, det ska bli nice. Ska på stick-/grillträff (får se om jag hinner med stickningen, det beror på hur tidigt vi lyckas komma iväg) på kvällen, får träffa fint folk! Sen på tisdagen ska jag börja jobba med operativsystemsbytet. Ska även byta tangentbordslayout från qwerty till Svorak, ska sen ligga i hårdträning så att jag kan skriva ordentligt så snabbt som möjligt. Då kan jag typa snabbt och bra i November, så går förhoppningsvis NaNoWriMo bra :P

Kommentarer
Postat av: zampo

jag försökte mig på svorak en gång i tiden... tog väl någon vecka att vänja sig och att man nästan kunde skriva utan att kolla på tangenterna (väldigt sakta dock)

Tappade tålamoden nånstans där :(

Men det är så otroligt mycket skönare layout and qwerty :D

2009-08-03 @ 08:07:43
URL: http://elmen.wordpress.com
Postat av: Unna

svorak? det har jag aldrig hört talas om :o

2009-08-03 @ 22:11:03
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0