Lalalalalalalalalalalalala!

Igår åktes det hem från Skåne, kom till Rönninge typ 18.05, föräldrarna släppte av mig vid stationen och så åkte jag in till stan för grillis. Det var ingen som kunde tala om för mig hur jag skulle göra för att ta mig till parken vi skulle vara i, men till slut mötte Cykel, Ellen och Koppp mig vid Hornstull. Sen grillades det och allt var mys <3

Fick sällskap hem dessutom, gick med Maria till Södra Station, och när vi gick på pendeln lyckades vi gå på exakt där Li råkade sitta x) det  var trevligt, för hon skulle till Gnesta, så då fick jag sällskap hela vägen! :D

   

Idag ska jag mest chilla och försöka rensa min dator! :DD

Kommentarer
Postat av: Unna

awh, jag ville komma men jag firade kusinanna :P<3

2009-08-05 @ 19:34:18
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0