Snart dags!

Iiiiiiiiiiiiiiiiiih, snart drar jag!

I lördags var det avskedsfestis + firande av Matildas födelsedag (grattis igeeen!) med lite vänner från här och var. Det var jättetrevligt. Jag fick en avskedspresent också!

 

Det är svenskt godis, Kobbs Sörgårdste (som faktiskt är mitt favoritte efter Kobbs Himlagott! Kobbs är bäst), We Are Wizards (som Hanna vann på Expecto-auktionen för ganska mycket pengar, så en del av oss betalade lite av priset så nu fick jag den bränd. Vacker fildelning typ :D), en skiva med bilder på gänget och det jättefina kortet! Det är så fiiiiiiiiiiint! :'D

Idag hälsade jag på min klass, det var trevligt. De är så fina, jag kommer sakna dem jättemycket! När de hade programmering kände jag att jag störde lite så jag gick upp högst upp i Hus 5 och hittade Redoz. Det är tur att han går i NV09A, då vet jag att det finns nån snäll där. Annars känner jag ju ingen alls.

Jag hade egentligen velat peta på min nya klass, men jag såg dem aldrig, så det får vänta till nästa höst.

Ikväll var jag och syster hos Carro, hon flyttar tillbaka till Lund imorgon. Hon ska också bo i korridor nu. Niiiiiiiiice.

Imorgon ska jag upp tidigt och packa för fullt. Ska försöka få ihop att träffa folk en sista gång. Typ Esther, ska äntligen få tillbaka min Katherines, heheh. Förhoppningsvis Astrid också, och Natha och Hillevi tror jag! Får se om jag hinner med allt ;o men om jag packar så mycket jag kan imorgon så blir det tid över.

Hah, sen blev jag lite lycklig då jag tänkte ge tillbaka Pokémon Sapphire till Markus idag, men han sa att jag kunde ha kvar det ett tag till, vilket betyder att jag har både Sapphire, aLttP och Civ Revolution till flygresan! Hm, jag borde ta slut på laddningen på DSet så jag kan ha full laddning när jag åker...

Kommentarer
Postat av: Chriss

Åhhh, du får ha det så kul i Kanada, Ch! :D

2009-08-26 @ 10:09:26
URL: http://chrisstheninjapirate.blogspot.com
Postat av: Unna

åh, jag ville så komma! men jag var barnvakt och shit :(

2009-08-26 @ 14:19:20
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0