You Me At Six



Jag tror det var Natha som tipsade mig om You Me At Six för några månader sen, och jag gillade dem direkt. Nu har jag inte lyssnat på dem på ett tag, men idag öppnade jag Spotify (wine <3) och bestämde mig för att lyssna på dem. Nu tycker jag ännu bättre om dem. Jag vet inte riktigt vad det är, men det är jättemysig, lite snabb musik, och fyllig på nåt sätt. Och /me likes söta brittiska pojkar som rockar.



I början av den här videon är sångaren lite läskigt lik Alex Gaskarth (sångare i All Time Low), haha.

Det känns som att de skulle vara mysiga att se live. Som ATL eller EM ungefär. Hoppas jag får göra det nån gång!

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Dom är verkligen bra!! Jag började lyssna på dom 2007, tack vare nån hoggare :D

2009-08-26 @ 17:28:01
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0