I Don't Like Mondays

Jo det gör jag. Men låten <3

Igår var ganska awesome! Var ju på Metro Station konsert :D Iofs sög de lite, men det var trevligt ändå. Kid Down var förband och de är ju jätteawesome och trevliga <3 Pratade med dem ganska mycket efter konserten. Köpte en påse (som har långa band = awesome och bra älskar den redan <3), två pins, en tröja (som är väldigt Ch :P) och deras första skiva. Metro hade failig merch, så jag köpte ingen. Hade dock tänkt köpa påssaken men den tog slut.
Men det var trevligt att träffa Natha, och även Hillevi när vi köade <3

  
 

Idag var väl rätt okej, jag var trött. Är fortfarande. Jag halkade påväg till bussen :( sen var det ganska chill, slutade en timme tidigare, Lena dök inte upp till franskan. Sen när jag kom hem bakade jag kladdkaka, och upptäckte att bibblan hade öppet så jag gick dit :D
Nu ska jag skriva i min andra blogg om lite böcker, sen ska jag plugga lite och öva piano. Och bas.

Nu avslutar vi med en bild på Jonas här!



(och det var väldigt soligt idag. Men kallt. Jag vill ha vår. Buhu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0