Into the sunshine.

För några timmar sedan satt jag på mattelektionen och försökte koncentrera mig på exponentialfunktioner. Vår lärare började prata om häftet med uppgifter vi fått tidigare, jag suckade och hoppades att det skulle bli rast snart och att Gustaf skulle släppa oss tio minuter tidigare så vi hann med bussen. Helt plötsligt sa han att vi fick gå hem och ha ett trevligt lov. Hela klassen blev helt mållös och allmänt lycklig. Det var ett fint ögonblick.

Så jag kom hem mer än två timmar tidigare än jag skulle gjort eftersom historian var inställd. Det var trevligt. Gjorde te och tittade på Gilmore Girls. Ville programmera, tappade intresse för allt. Tråkigt. Ville skriva en låt, gick inte bra. Nu är klockan fyra och jag ska snart gå och repa. Vill vara motiverad.

Men nu är det lov wiho!! Ska försöka få bort allt plugg i början, så förhoppningsvis är jag duktig och fixar allt imorgon. Måste måste! Ska skriva en fin lista när jag väntar på folk på kulturskolan.


Kommentarer
Postat av: Emy

Åh fusk att ha lov. Mitt är redan slut. :(

2009-03-02 @ 17:46:02
URL: http://brokenvow.blogg.se/
Postat av: Vicki

YAY! :D Jag är inte den enda som kollar på Gilmore Girls. Skönt med lov! har inte haft något än. Längtar till påsklovet!

2009-03-03 @ 11:43:21
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0