Naptime.

Igår var jag sjukt trött. Jag la mig fett tidigt på måndagskvällen, men jag var sjuuuukt trött när jag vaknade. Seg dag i skolan, först fysik. sen mentors, sen programmering. Fast Niklas var sjuk, så det var slappt och så. Vi gick och åt tidigt, så vi hade mer än en timmes rast. Folket hängde i datasalen på tredje våningen, och jag var massa trött så jag la mig i en soffa och sov. Det var fett nice. Jag älskar att sova.

Idag hade jag bara en lektion, fysik. Sen skulle jag till tandis elva, och då orkade jag inte tillbaka till skolan för gympa. Tandis tog bara typ två minuter, hah. Sen gick jag till Subway och åt, och sen drog jag hem.

Nu ser jag på The Secret Life Of The American Teenager, hahahahah. Det är lagom fail. Men ändå.

I måndags såg jag Juno! Jag hade aldrig sett den förut, eftersom jag är asseg, men den var jätteawesome. Måste se den igen. wooh.


Vad tråkig jag äääääääär. Men bas och ensemble igår var fett nice. Ville inte gå först, var seg och ledsen när jag kom hem från skolan (även om det var ljust när jag väntade på bussen vilket gjorde mig lite glad eftersom jag hatar mörkret), men pappa fixade mackor till mig så jag blev mer pepp och sen var ensemblen trevlig <3 Jag noterade att det stod två mickstativ i studion, där vi repar, och sen tog jag ner dem till Orkestersalen så att vi slipper ägna massa reptid till att leta stativ på fredag. Ska bli trevligt, alltid kul att repa med TB <3 dessutom kommer hela fredagen vara allmänt chill, det är friluftsdag, ska ha bågskytte, pass 1, så jag slutar tidigt. Mwah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0