Class Is In Session.

Halvnice dag. Saker var störda och det fick mig att bli obalanserad, och sen efter skolan var jag i datasalen var a certain someone där och det gjorde mig helt gooey. Usch. Blä. Vill inte. Alls.
I och för sig är detta det perfekta humöret att vara på för att avsluta The Jokeress Of Brawl and the King of Discretion, en novellsak som jag skrev för några veckor sen. Jag vill verkligen skriva klart den, men det känns som att den kommer bli helt äckligt cheesy och skit, och det är inte okej. Den är typ det enda jag har skrivit sen NaNo'n. NaNon talades förresten om för några dagar sen, hahah. I onsdags satt jag på lunchen med David och Leo från NV08C (vi går i samma musikgrupp och har franska tillsammans, och hans hobby är att peta på mig när jag lämnar min jacka i skåpet på morgonen), plus några andra. De snackade om gitarrspelande, och jag lyssnade bara, sen sa David något om att kasta ut gitarren genom fönstret, vilket han gjorde i min NaNo, hahaha. Han lyckades ju komma in där när jag hade lite problem med att komma på hur saker skulle gå, och så fick han vara ny på skolan med anger management issues. Det var fint.

Min poäng är att jag saknar att skriva! Jag vill skriva bra saker. Saker som inte är dryga och patetiska. Saker som har mening. Bluh.

Meen. Innan Programmeringen pratade jag med Sofia, om avtentning och så. Det gick bra. Ska försöka göra skiten så snabbt som möjligt ^^

Imorgon ska jag på bio med Natha och Hillevi. Och kanske annat folk också, vet inte. Men det ska bli trevligt <3

Eragon är massa bra. Ska väl gå och läsa lite mer i den nu för det här var lite tråkigt. Fast jag borde kanske skriva lite först. So long anywho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0