Into The Sunshine.

Yesch, nu är jag snart klar med mina vantar. Kan använda dem imorgon. För det lär ju knappast bli varmare. Jag hatar denna kyla, det enda som är bra med den är att man har en anledning att sticka. Det är så underbart att sticka <333
Hahahah, efter skolan orkade jag inte skynda mig till bussen, så jag satte mig i datasalen med Gabbe. Där satt a bunch of people och spelade nåt skumt mordiskt spel. Jag satte mig och stickade. Jag kände mig minst sagt gammalmodig. Det hjälpte ju inte att Gabbe liknade mig vid sin mormor flera gånger.

Tänkte på hur jag inte spelar några spel som resten av min klass. För typ alla spel de spelar är "hej skjut sönder människor så bra som möjligt", och jag är så fredlig, så jag gillar typ bara färgglada saker som Mario, hohoho.

Idag skippade jag kören eftersom jag kände mig lagom stressad osv. Mest för att jag knappt hann hem mellan skolan och musikteorin och ville göra min video bra. Den blev rätt okej. Jag var iaf inte lika tråkig som vanligt. Och sen har jag spenderat kvällen med att inte plugga alls. Får göra det imorgonbitti när jag kommer för tidigt till skolan hohhoho.

Alltså jag känner mig så fattiiiiiig :( liksom hoho jag vill köpa Hank's CD (vilket jag typ borde göra nu egentligen, det är 160 spänn, men den kan ta slut närsomhelst så hejjagpratarmedpapiimorgon), och typ nya kläder!! Fast jag får kolla min syrras garderob först. Ska försöka spara så mkt som möjligt denna månad, så jag får ihop lite kapital, eh. Måste spara till tågbiljetter och konventsavgifter och shit! Måste prata med Mami om WHPG, och med Vickan så att jag kan få det überbekräftat att wrocken är den nionde så jag kan boka tåg och shit.

Men nu ska jag sticka tummar! Och lyssna på MuggleCast, jag är fett efter juuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0