Mental Health.

Idag har väl sugit allmänt. Mådde inte bra i söndags och igår, kunde inte repa med Solitary Snape (alltså jag skulle vilja förkorta det men SS känns så fel...), och igår vände jag när jag kom till busshållplatsen, mådde inte alls bra :/
Idag var jag allmänt weird och jag kände inte för någonting. Allmänt drygt. Och folk frågade var det var med mig och jag PALLADE INTE. Ibland hatar jag att de bryr sig. Jag är inte van vid sånt. Jag vet liksom inte vad jag ska säga. Jag vet inte vad som är fel. Uschuschuschuschbläblä nu dör jag lite.

Men ja. Nu ska jag byta personlighet lite och skriva något jätteawesome. John och Hank ska vara med på PotterCast! Yay liksom. Fast jag orkar inte vara mer entusiastisk än så.

Hm. På musiken, som var rätt okej, fick jag först ont i ryggen av att stolen var så låg i förhållande till keyboarden, sen blev mina fingrar och tår jättekalla, så jag började frysa och sen fick jag ont i huvudet. Och ibland gjorde det ont att spela, för jag slog i knogen i en liten grej på badrumsspegeln igår och det gjorde ooooooooont.
Sen var det helt überpackat på bussen så jag blev sur för alla pressade och höll på. Sen orkade jag inte gå på kulturskolesaker, eftersom mitt huvud var drygt och jag mådde illa.
Men sen åt jag och papi aaaaaaaaaasgod spenatlasagne <3333

Men usch jag kan verkligen inte släppa det där. uschuschusch sorry för drygt deppinlägg blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0