Music Machine.

Min syster var snäll och lämnade kvar alla sina skivor när hon flyttade, så jag har rippat massa skivor till min dator ikväll. Ska även lägga in de som inte finns på Remus nu i helgen. Det enda dryga med min dator är att jag inte har iTunes, och jag kan inte installera det själv eftersom min pappa är overprotective. Jag kan dock lägga in musik på helgerna/andra dagar mamma har datorn hemma.
Nu kommer jag gå in i en svensk poprockperiod känner jag, för de skivor jag rippade var

Mando Diao - Ode To Ochrasy
Mando Diao - Hurricane Bar
Mando Diao - Never Seen The Light Of Day
Mando Diao - Bring 'em In
Laleh - Laleh
Melody Club - Scream
Melody Club - Music Machine
Melody Club - Face The Music

och Coldplay - X&Y, de enda som inte är svenska :P 

Imorgon ska jag, förutom plugga och städa, baka. Igår delade jag och Gabbe på en kanelbulle som Hakan gav oss, och jag blev jättesugen på att baka kanelbullar. Sen ska jag kanske baka chokladbollar också. Och en stor sats kladdkakor. Jag frågade lite folk i min klass om vad de tyckte att jag skulle baka, och de tyckte att jag skulle köra på min vanliga kladdkaka, för de älskar den, hahah. Så jag kör på det och tar med lite baked goods på måndag. Vem behöver cafeterian?
Och om allt går väl imorgon är folk välkomna att komma och fika här. För jag är ju pank och kan inte spendera pengar på Mineur på åtminstone en vecka. Men jag borde spara mina pengar i vilket fall.

Jag fryser sjukt mycket om mina fingrar just nu, måste sticka vantar innan våren kommer. Jag vill ju att våren ska komma, men jag vill inte frysa innan dess. Jag har kvar massa garn från när jag stickade vantar till Cec, så jag kan ta det. Det lär ju ta typ en kväll så inga problem. Men jag borde sticka klart min tröja juuu! Det är så segt att får stickat när det inte är lov xO

Lördag vecka 7 ska jag träffa Emilia och Vivi och vi ska sticka till Tyresö och hemsöka JoJo! Jag skickade ett mail och förvarnade honom, eftersom han kanske inte är hemma (i så fall är han antagligen på kendo!!!), och dessutom är hans föräldrar skilda, så även om vi söker upp hans adresser blir det lite omständigt. Är hursomhelst väldigt pepp på att återförena Oxford-gänget (vi var de enda svenskarna i Lecford Blue som bodde i Oxford och inte i Abingdon). Saknar the people.

Jag är väl medveten om att detta är det tredje blogginlägget jag skriver idag, men jag kände att det blev väldigt mycket att skriva i samma osv, så lev med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0