Time To Say Goodbye.

Jag kollade in invasioncrew idag, bara för att kolla om något hänt angående mina favoritgrabbar. Inte så mycket, de spelade en välgörenhetshockeymatch den 20e, och jag såg en video där Pat intervjuade dem och så. Den var väldigt fin, inte för att jag förstod så mycket, heh. De pratade franska, och jag har bara läst franska en termin, och dessutom snackar de ju kanadensisk franska. Men jaja. Det var jättemycket Chuck i den videon, och han är riktigt het i hockeyutrustning vill jag säga. I alla fall så tittade jag vidare på IC och hittade bilder som Benjamin Wong tagit. Han var officiell fotograf för tillställningen, och han är verkligen sjukt duktig! Sparade alla 91 bilder som var utlagda på IC's galleri.


Kolla vad söt liksom! :''D


Heting <3

Idag har jag för övrigt inte gjort så mycket. Var och handlade med mor min. Först åkte vi förbi Ankis Tyg och Garn i Tumba. Gick ut med 14 nystan till en tröja jag ska sticka när jag är klar med tröjan jag håller på med nu (kärlek på den btw <3 är snart klar :D) och David's halsduk. Är pepp :D efter garnaffären åkte vi till Maxi och handlade massa mat. Det var mycket folk där xO

I år ska jag förresten läsa 50 böcker! :D Ska försöka klämma in lite klassiker, men jag lär läsa om en hel del och så :P ska försöka hålla det till åtminstone 25 nya böcker (helst mer), och åtminstone 25 på svenska, hehe. Jag börjar i alla fall med De Tre Musketörerna, och jag ska blogga om det 8)

Imorgon ska jag på Nerdfightergathering :D Det är jag och Esther som arrar, men vi har i princip bara sagt när och var. Det blev inte den stora jullovsträffen som vi tänkt oss, vi får nog ta det i vår. Jag tror det bli bättre så, är inte så kul att vara ute i stan när det är så här kallt (det är jättekallt!). Men det ska bli trevligt att träffa nördkompisar i alla fall <3 Det ska komma nytt folk den här gången :DDD
Astrid, som jag lärde känna i Oxford, skulle också kommit, men hon fick förhinder. Hoppas hon kan komma nästa gång, men också att vi kan träffas innan dess. Saknar flickan ju ;o

Jag mailade JoJo igen, och fick svar, woho, han lever! Heh. Han skulle till New York nu nån gång (lucky bastard), så vi får ses när skolan börjar igen. Ska bli trevligt :D

Och min NaNo-mugg har kommit! :D Ska nog försöka hämta den så fort som möjligt, ska försöka få min käre far att sätta in pengar på Mikey's konto bara :3 jag kom på att det nog var enklare att ge honom cash, men nu har han gett mig kontouppgifter, och det känns skumt att bara ändra sig x'D

På söndag ska Solitary Snape ha bandmöte, ska bli, eh, kul? Hahahah, det är ju alltid roligt med wizard rockers. Men vi ska typ prata om albumet och så tror jag :D

På måndag är det fefochatmaraton! Från 20.00 till 20.00 på tisdagen. När vi handlade fixade jag chips och cola så jag är beredd på att sitta vid datorn i mer än ett dygn :D fast jag lär ju sitta i mer än ett dygn, eftersom jag sitter vid datorn jämt. Fast då kan jag ju göra skolarbete de chatfria timmarna på måndagen, borde bli bra! Då känner jag mig inte skyldig över att jag inte gör något vettigt. Fast fefochatten är väldigt vettig tycker jag <3

Aja, nu spårar jag ur lite känner jag. Men Best Wishes på alla! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker om din blogg. den gör mig glad!

2009-01-13 @ 01:08:59
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0