When you're looking like that.

Har haft denna Westlifelåt på hjärnan sen i måndags. Allt började när vi satt och väntade på att svenskan skulle börja på måndagsmorgonen, och jag bad Elias säga åt mig vad jag skulle lyssna på på min käraste Remus. Han var tråkig och sa otippade grejor som Rysslands nationalsång, men sen bläddrade jag fram till Westlife i alla fall. Jag gillar den låten x)
Igår hade vi provövning i programmering. Det gick väl sådär, gjorde bara G-uppgiften och halva VG, för whileloopen dissade mig jättehårt och jag pallade inte komma på vad jag skulle göra för att det skulle funka. Men jaja. Precis när vi skulle börja fick jag Disneydagslåten på hjärnan. Det var lite drygt.

Den här veckan går jättesegt. Jag vet inte varför. Kanske för att det är nytt schema och saker startar om och stuffs. Men jag klagar inte. Tror jag. Jag har faktiskt varit jätteduktig idag, när jag kom hem från sånglektionen satt jag bara vid datorn i typ en halvtimme, sen gjorde jag iordning maten medan jag lyssnade på ett gammalt MOTH (Man Of The Hour, Seb och Pat från SP har en podcastsak). Det var lite mys. Det är så trevligt att lyssna på dem. Jag tror att deras kontakt med fansen gjorde att jag verkligen började älska dem back in the days. Inte nog med att de gör awesome musik, de har gjort jättemånga vloggar och en underbar DVD, och MOTH också. Jag blir så glad <3
Efter matlagningen (jag kokade bulgur, linser och gjorde sallad med det, kidneybönor, majs och ägg) duschade jag och efter maten gjorde jag en massa matte. Har typ 4 tal kvar att göra. Sen måste jag kolla upp en fysikgrej och läsa lite historia. Kanske repetera franskaglosorna också, men jag var jätteskillad på dem igår så det är inte det viktigaste.


Jag måste läsa om Paper Towns! Ska skriva om den i en episk Book Report/Analyssak. Borde egentligen gjort det mesta på jullovet, men nu blev det inte så...den ska i alla fall vara inlämnad nästa torsdag. Borde verkligen börja läsa nu. Jag är ju seg med mitt lilla projekt och håller fortfarande på med De Tre Musketörerna. Den är jättebra, men den är inte så jättesnabbläst. Om jag läser ut PT innan helgen och läser en del i DTM också borde jag vara ganska ikapp. Jag har en bokhög i mitt rum och de flesta där är inte så jättetjocka så de tar nog inte så lång tid att läsa. Men jag är i alla fall duktig och läser en i taget. När jag var liten läste jag alltid 29029709 böcker samtidigt. Det var lite drygt.


Meeeeeeeen. Jag borde gå och plugga nu som sagt. Och öva gitarr. Uhhh, jag borde verkligen byta strängar på den där saken xO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0