Buhu.

Jag måste skaffa en MicroSD-kortsläsare. För den jag fick med mitt r4 verkar inte funka, och det stör mig. Och jag har mensvärk. Allt är så joooobbiiiiiiiiiiiiigt  :(

 Funderar på att köpa en SD-kortskonverterare, för då borde min dators SD-kortsläsare kunna funka. Ah, well.

Idag var vi på Väla (stort köpcentrum i Helsingborg), köpte trosor, BH, nytt MicroSD-kort, presenter till mina små kusiner (köpte Narnia-ljudbok till den äldsta och Pettson till den yngre. Asnice!) och lite andra saker. Det var ganska okej, lagom mycket folk där, men jag var astrött så det blev segt. Vi ska snart till min morbror på middag, det lär vara trevligt. Gillar bättre att hälsa på de olika familjerna för sig än att ha äckliga släktkalas. Då blir folk bara fulla och man hinner inte prata med alla. Det är fail.

Nu ska jag nog upp och dricka te. Det blir förhoppningsvis nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0