I hope we both die!

Hihihihi The Mountain Goats är nice <3

Sitter på min lilla säng hos mormor och morfar. Borde nog gå och sova snart! Jag vet inte riktigt varför jag gick in här, jag har typ inget att skriva. Eller jo, jag ska fixa en Linux-partition (sp?) till min dator när jag kommer hem så slipper jag den här Vista-skiten. Niiiiiiiiiiiice. Och imorgon ska jag maila till mina värdföräldrar! Det känns lite läskigt, imorgon är det en månad kvar tills jag åker.

Jag kanske borde skriva något intelligent här nån gång!

Kommentarer
Postat av: somepuu

Jaa, linux :D hoppas det går bra med övergången! Och med värdförädrarna också såklart!

2009-07-29 @ 10:44:12
URL: http://elmen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0