It's gonna be a partyyy!

(för jag tycker om att quota Julia Nunes)

Jag är dåååååååååååålig på detta! Jag måste få in en bättre rutin. Men ja.

Sommarlov är nice. Man har skaffat sig pojkvän (<3) och ser på How I Met Your Mother. Såg alla säsongerna på cirka en vecka, det var extremt trevligt. Nu lider jag dock av lite abstinens. Får inte en daglig dos av Neil Patrick Harris ju :(

Det är morgon, jag ska dra till ett födelsedagsbarn om två timmar. Jag tror att han just nu antingen sover eller surar över att det regnar :D Senare ikväll ska jag se på HBP, för Natha och Hille är kooola. Ser ut att bli en nice dag iaf!

Nästa vecka är det Expecto! Äntligen! Är så pepp <33333 måste tänka ut vad som ska packas osv. Får tänka smart. Och jag måste förbereda mitt Krum Viddy-set. gaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Unna

baaah, styv-mamma? omg!

2009-07-09 @ 19:40:54
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0