Skåneland!

Yeaaaaaaaaaah. Är i Skåne för att gå på min kusins student imorgon. Träffa Lovisa på lördag, yay :D

Men ja. Igår slutade jag skolan. Det kändes lite sorgligt. Jag gav dem kaka. Efter själva avslutningen gick vi hem till Jonas för te, kaka och Brawl. Jag och Arvid stannade till åtta. Vi mådde lite dåligt efter att ha tryckt i oss tre lådor kladdkaka ;o
Men det var trevligt i alla fall.

Fyller år om mindre än två veckor. Läskigt. Måste komma på hur jag ska fira. Några förslag?

Och just det, jag har värdfamilj nu. STS ringde i tisdags när vi var på Paintball med klassen (jag var inte med :P), Amanda sa att de hade hittat en värdfamilj till mig, men de hade två hundar (mina föräldrar hade skrivit att jag var hundrädd i sitt brev angående mina pros and cons typ), så hon frågade om det var okej och så. Jag funderade på det ett tag och idag ringde vi och sa att jag skulle ta mig an utmaningen. Det är en labrador och en beagle, tydligen snälla hundar. Ser inte så läskiga ut. Det kan ju bara vara bra för mig att bo med hundar, så blir jag mindre rädd.
Men ja. Värdfamiljen verkar bo i British Columbia (Amanda var inte säker, hon hade bara pratat med områdesrepresentanten), delen av Canada med bäst väder. Så ja. Nice :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0