Dåligt!

Jag är fett dålig på att blogga. Buhu. Men jag har varit så upptagen med Canadapapper och grejer. Men nu har jag bara ett läkarbesök på måndag, sen är allt klart och jag kan andas ut lite.

Annars är det ju fett vårigt vilket höjer mitt humör upp till skyarna. Mwih jag älskar vår <33 här är några bilder från igår (på sista ser man mitt post-tandställningleende :P)
 
   

Det är inte så mkt i skolan nu heller. Men jag försöker att inte vänja mig eftersom jag vet att det kommer komma jättemycket om några veckor. Men snart är det GBG (bara tre veckor kvar!) och lov vilket kommer vara väldigt nice.

Var på bokdiskussion i tisdags och blev smått förvånad när Siri var där. Vi umgicks en del för mer än två år sen, och det var jättekul att ses igen. Ser ut som att hon hänger med till gbg också :DD

Nu i helgen ska jag försöka vara lite produktiv och skriva lite musik. Mwah. Men nu ska jag nog bege mig till bussen. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0