Japp.

Allt är ganska nice! Fast jag är lite trött eftersom jag tvingade mig själv att gå upp nio när jag gick och la mig tre. Yeaah.

Helgen började nice. I onsdags satt jag kvar i skolan så att jag tog 14.08-bussen, vilket gjorde att jag slapp gå hem emellan skolan och gitarren. Det var sjukt nice att bara sitta där och chilla och läsa ut första Percy Jackson-boken (checka bokbloggen ffs!), men sen var jag ju tvungen att stressa till bussen. Nice nu när jag knappt har några aktiviteter! Låter kanske konstigt att det är nice att sitta i skolan, men det är asskönt att bara chilla och inte stressa till bussen och hem och vända till musikskolan (in my heart btw. Bara ensemble kvar <3). Vi har planerat att göra det på onsdag iaf! Då ska mina kompisar på viktigt möte. Fett vuxet.

I torsdags satt jag på Mineur med Hillevi, det var jättenice (7kt gr8!). Sen köpte jag en klänning också. Den var trevlig.

Igår hängde jag med folk från klassen. Nu har jag bestämt att vi ska kallas BSoD-gänget av diverse anledningar. Kan fråga dem vad de tycker sen när de har vaknat. Vi hängde hos Jonas och spelade Brawl, drack te och åt kladdkaka. Det var nice. Vi är jättedåliga på att umgås irl utanför skolan, vi sitter bara på IRC hela tiden. Meeeen det ska jag och Jonas fixa! >8)

   
   

Nu ska jag försöka städa mitt rum och sen åka till stan för Mineur, eftersom Göteborg (mer känd som Vickan) är där!

href="http://www.reverbnation.com/c./l14/11/20785/Label/0/User/MissionsAgent_20786_18151220/link?street_team=true">DFTBA%20Records
Quantcast

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh. Tack. :)

2009-05-28 @ 18:25:16
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0