Ta en fika.

Sitter och lyssnar på hockey. That's right, jag lyssnar på Radiosporten <3333 Undviker tv mer och mer känner jag. Klarar bara youtube och enstaka avsnitt av Pokémon och Doctor Who. Radiosporten äger ju. En av kommentatorerna snackar om fika hela tiden. Te och bullar typ. Det är fint.

Ser ut som att Sverige vinner brons iaf. Nice. Står 3-2 och jag trooooooooooor (kom just in) att det är i slutet av tredje perioden, med typ 5 minuter kvar. Hoppas Canada vinner finalen. Segt om ryssarna vinner ju.

Appropå Canada, dit åker jag den 29 augusti. Nice ju, jag hinner hälsa på NV08A när de börjar tvåan. Hihi.

Yaaaaay, nu vann vi! :DDDDDD Eller nej, vi gjorde 4-2 hahahah. Med en sekund kvar. <3

Final halv nio. Vet fortfarande inte om jag ska se den på teve eller lyssna på radio. Kanske kollar med ljudet av och lyssnar på radio hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0