Max!

Jag har biologiprov på onsdag och borde egentligen pluggat mer än vad jag gjort ikväll, men jag blev distraherad. Av hamburgare. Jag kom att tänka på Max och hur god deras vegoburgare är, så jag gick in på deras hemsida och ville bara ha ett tag. Sen såg jag att det finns en Maxrestaurang på Arlanda, och jag tänkte "NICE, då kan jag tvinga mami und papi att äta där innan vi åker hem när jag har flugit tillbaka till Sverige", och det skulle vara truly awesome men det verkar som att man måste vara på väg nånstans och ha gått igenom säkerhetskontrollen för att komma åt himlen. Öh. Buhu.

Sen tänkte jag bara säga att Max Radiostation är fett awesome. Den spelar bara svensk musik och dessutom behöver den inte Windows Media Player eller RealPlayer för att fungera (vilket jag tror att sr gör D:), så jag kan lyssna på det på Kubuntu också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0