Shot through the heart.

Jag är glad ikväll för jag har bakat lyckade kanelbullar och Spotify funkar igen (pappa ska logga in på mitt konto lite då och då, men nu hade han inte gjort det på två veckor = Spotify goes sad panda), så jag kan lyssna på musik när jag sitter vid datorn. Eller okej, det kunde jag egentligen innan, men typ 86% av tiden sitter jag vid min Kubuntupartition där jag inte har nån musik förutom Always.

Hah, och nu kom You Give Love A Bad Name upp på Spotify, och om man kan sina HIMYM-avsnitt vet man varför det peppar upp mig ännu mer (om möjligt). En gång i tiden har jag kunnat basgången till den låten. Aah.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aww, det ska jag göra! :D

2009-10-05 @ 08:12:45
URL: http://wonwon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0