Time is an illusion, and lunch time doubly so.

Mitt liv är så bra. Jag älskar måndagar.

Jag vet inte riktigt vad det var, men redan från början var den här dagen väldigt bra. Kanske var det pianot som stod i mitt homeroom som en snubbe spelade Don't Stop Believing på. Sedan övergick det till good times på draman där vi failade så hårt på script reading att det var roligt.

Väl hemma väntade några timmar av chill framför datorn eftersom jag knappt hade några läxor, och sen var det ju dags för How I Met Your Mother, som var helt sjukt bra och jag älskar Barney. Efter det hade Robert hittat dvder med Liftarens Guide (tv-serien), så vi såg första avsnittet, som var fett charmigt. Dock älskar jag verkligen filmen och Martin Freeman (som spelar Arthur Dent), och jag har svårt att inte se Mos Def framför mig när jag tänker Ford Prefect.

Jag fick världens lust att läsa om böckerna igen, men jag kan inte tillåta mig det förrän i januari typ. Men de är så mysiga, och åååååååååh. Jag måste kolla om folket i skolan har läst dem. Tror att Jordan har gjort det i alla fall, lät så när vi läxade upp folk över att de inte visste varför 42 var så awesome.

Såg även Prop 8 The Musical nyss, haha. Short and sweet! Fett nice. Den har både Jack Black och Neil Patrick Harris, so what's not to like?

Sen har jag även läst igenom min NaNo från förra året. Den är så mysig. Den är lite dålig, men vissa scener är verkligen så som jag vill att mitt liv ska vara ibland, och den är mysig att läsa, för mig i alla fall. Och så citerar den massa wrocklåtar vilket inte känns helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0