Jag är ett upptaget bi.

Idag var jag och paddlade med Maria och Frida. Jag var asrädd men det var jättekul! Blev lite trött i armarna, heh.

Annars kommer de närmaste två veckorna kommer vara fett awesome;

Torsdag (imorgon):
Träffa underbara Lovisa som jag inte träffat sen minst förra sommaren. Kanske mer. Jag har dåligt minne. Men hon kommer till Stockholm i alla fall och det är fett nice.
Fredag: Inget inplanerat, kanske åker och firar Angelicas födelsedag om jag inte känner ett stort behov av att ta det lugnt. Vilket jag kanske gör. Har så ofantligt mycket för mig!
Lördag: Pride-parad med Kelly! Har aldrig gått i en förut. Hoppas det finns mycket HP-relaterat!
Söndag: Lugndag. Förhoppningsvis!
Måndag: Typ stickis och packa!
Tisdag: Åka upp till Östersund med Solitary Snape (plus Erik och Lina!) och hänga i Duved med allmänt awesome personer (inkluderar Paul och Joe DeGeorge hähähähähäh).
Onsdag: Första Harry and the Potters-spelningen någonsin i Sverige! Och jag spelar i ett av förbanden! Visst är jag awesome?
Torsdag: Åka hem till Stockholm igen. Det blir säkert en nice men sömnig resa. Kommer hem, gör videos, packar om.
Fredag: Åka tåg till Göteborg med Maria, gå på HatP-konserten där och sen sova hos Poffe!
Lördag: Åka buss till Oslo och se HatP där. Mitt första Norgebesök!
Söndag: Chilla i Oslo med Maria, sen åka tåg hem och komma tillbaka till Stockholm vid tio på kvällen!
Måndag: Jobba. Heh.
Tisdag, Onsdag: Jobba
Torsdag: Också jobba men sen Harry and the Potters konsert i Stockholm! Förhoppningsvis någon slags efterfest också sen. Och upp och jobba nästa dag!

Nice. Kommer vara så jävla trött sen dock. Hoppas jag kan sova.

För övrigt har jag kommit på en idé till min NaNoWriMo för iår. Jag kommer alltid på dem i juli, hihi. Ska försöka planera mera den här gången.

Kommentarer
Postat av: Poffe

Ja, göteborg :D

2010-07-31 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0