Kärlek!



Kärlek är fint. Den senaste tiden har tanken på kärlek varit rätt ångestfylld för mig men Prideparaden och ett fint mail från en pojke som jag känner mycket för även fast vi inte är tillsammans längre gjorde mig så sjukt glad idag. Synen av Stolta Föräldrar Till Homosexuella och Regnbågsfamiljer var så himla upplyftande och åååh det var så fint. Dessutom var det någon med en skylt som det stod "Mat + Kärlek till alla" eller något sånt på och det gjorde mig fett lycklig.

Så ja. Kärlek är fint. Även om man är singel. Jag är kanske inte arg och rabiat singel (dock håller jag med om hela grejen att man inte behöver vara en del av organism, och det är inte synd om singlar för de är fria! Och man måste kunna leva med sig själv innan man kan leva med någon annan), men förbannat glad (i alla fall för stunden! Jag hoppas det fortsätter) och nu ska jag kontakta snubben jag crushade lite på i ettan på gymnasiet och fråga om jag kan få tillbaka min Looking For Alaska bok heheh.



Fina människor. Jag kommer sakna Maria så himla mycket när hon flyttar till Östersund! Men jag och Kelly får överleva. Vi ska bli aktiva i Grön Ungdom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0