Sommarlovsrutiner.

Något jag hatar med sommar och lov in general är bristen på rutin. Jag tycker om det i några dagar men sen känns det bara jobbigt och kontraproduktivt. Just nu är min rutin att vakna, sitta vid datorn, äta frukost och sitta mer vid datorn tills det är lunch och sen fortsätta sitta vid datorn i pyjamas tills jag har planerat att åka in till stan och träffa folk, då jag klär på mig och stressar till tåget, sen när jag kommer hem igen sitter jag vid datorn alldeles för långt in på natten/morgonen och går och lägger mig smått deppad och sen sover jag tills elva nästa dag. Hm.

Fast idag har det varit rätt mys att sitta här. Det har regnat typ hela dagen. Jag märkte inte det på någon timme trots att jag sitter bredvid mitt fönster, hah.



Men snart ska jag klä på mig, måste dra om typ tjugo minuter för jag ska ta tåget in till stan (söder. Jag har hängt mycket på söder sen jag kom hem. Det är mys) och träffa Lovisa klockan fem! Subway och te med henne blir det nog, är pepp. För Lovisa är cool och awesome och bäzt. Jag har saknat hennes fina skånska!

Nu måste jag komma på vad jag ska ha på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0