Produktiv dag.

Idag har jag nog haft mer håltimme än lektion. När jag kom till skolan visade det sig att Ella var sjuk vilket hade betytt att jag hade fått gå hem efter första lektionen om det inte hade varit labbvecka. Men nu hade jag kemilabb sist på dagen, vilket betydde att jag hade håltimme från elva till tre. Det kändes rätt ovärt. Jag fick dock en hel del gjort med elevrådsgrejer och så (men jag hann inte lyssna på Brunchrapporten live, dåligt!). Och det tog typ bara en halvtimme att komma hem (!!!!!!), och dessutom var det ljust ute när jag åkte hem, vid fyra. Fantastiskt.

Fast nu känner jag mig av någon outgrundlig anledning fullständigt opepp på allting och bara helt blargh vill gömma mig under en sten typ. Ska försöka tröstse lite gamla vlogbrothersvideos nu, hoppas det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0