BYXOR?!


Idag har jag byxor på mig för första gången på flera månader (om man inte räknar mjukisbyxor som jag har på mig hemma ibland). Mest för att jag inte hittade en kjol som kändes rätt till vad jag redan hade på mig på överkroppen.

Jag tror att den främsta anledningen till frånvaron av byxor på mina ben är att de jag äger antingen är obekväma, sönder eller både och. Jag har ett par typ...jeggins eller vad de nu heter som jag gillar, men de är väldigt söndriga i skrevet vilket känns lagom olämpligt. Och jag är för lat för att köpa nya (jag hatar att shoppa).

Sen för typ ett år sen (runt Spring Break var det...vilket var runt den här tiden) har jag liksom gone the skirt way och velat vara lite mer uppklädd (fast det känns som fel ord), för att jag tycker att det är roligt. Men jag lägger inte så mycket effort i det egentligen. Dock önskar jag att jag hade tid/motivation till att sy mer, för jag vill sy massa kjolar och tunikor, lite mer casual klänningar typ. Mmm det skulle vara trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0