GAAH

Förresten så hatar jag blogg.se lite. Jag gillar inte att jag måste lägga in radbrytningar själv. Jag gillar inte att man måste sitta och pilla skitmycket html och css (som jag inte ens KAN, så det blir helt i blindo, typ, hm, händer det något om jag ändrar på det här?) för att få en någorlunda acceptabel, eller i alla fall lite unik design. Jag gillar inte att man bara kan ha en kategori för varje inlägg. Jag gillar inte att det blir skitsegt vissa kvällar, så att man inte kommer fram när man vill skriva ett nytt inlägg.

En del av mig känner för att ta mitt pick och pack och dra till wordpress. Visst, man får inte editera designen själv där om man inte betalar för det. Men det finns massor av teman. Man kan ha widgets, flera kategorier. Smidig länkning till gamla blogginlägg (ibland känner jag ju för att referera till något gammalt inlägg, men det är så segt att leta upp länken). OCH DE JÄVLA RADBRYTNINGARNA KOMMER AUTOMATISKT NÄR JAG TRYCKER ENTER.

Men. Jag har haft den här bloggen i mer än två år. Det säger ganska mycket, med tanke på att jag har haft minst fem bloggar som jag skrivit typ tre inlägg på och sen övergett.

Och vad jag vet finns det inget sätt att importera ens inlägg från en blogg.se-blogg till en annan. Fast när jag tänker efter skulle jag nog kunna få mina kompisar att hjälpa mig att tänka ut hur man gör...

Jaja, nu ska jag gå och lägga till några <br> i html-redigeraren så att detta inte blir en ful wall of text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0