Jahapp.

Insåg att problemen med radbrytningar förmodligen hänger ihop med mitt användande av Chromium. Men jag tänker fan inte använda en annan webbläsare för att använda en skitbloggmotor som denna.

Vidare funderingar angående en övergång till wordpress är sm jag skulle kopiera de "bästa" inläggen härifrån dit, om jag byter. Typ.

För grejen är att jag tycker att det är skönt att veta vad jag har gjort genom åren. Jag tycker om att kunna gå tillbaka till en blogg jag hade för typ fyra år sedan och minnas vad jag gjorde då. För då minns jag automatiskt hur jag kände/mådde då, även om jag inte skrev det rakt ut. Och det är bra att påminnas om det. För allmänt mår jag mycket bättre nu än då. Men det kommer jag inte alltid ihåg.

Man minns inte allt. Och då vill jag inte ha fem bloggar att hålla reda på för att minnas min tonår i framtiden.

(Detta är för övrigt skrivet på en skoldator, i IE. Får se om radbrytningarna behålls.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0