Mmm, new jeans.

Yes, jag handlade nere i Rönninge med syster idag :D



Köpte en tjocktröja, ett par leggins/jeanssaker, en tunika och ett par jeans med resår nertill. Fick allt för typ 600 spänn :D

 

Annars har jag mest suttit och tittat på Förhäxad hela dagarna. Fick säsong två i julklapp, sen har jag kollat på säsong tre på diverse sätt på datorn. Säsong två är för övrigt en väldigt bra säsong, me like mucho, och jag gillar inte Prue-säsongerna så väldigt. Jaja. Jag blir väldigt slö av att bara sitta och titta på tv-serier dagarna i ända (som inte blir så långa eftersom jag vaknar tolv varje dag >.<). Jag borde egentligen programmera (eftersom vi har provövning efter lovet), läsa historia (kan inte vara nog prepared, can you?) och jobba matte (måste repetera). Och engelska också! Jag ska ju skriva om Paper Towns :D
Det är inte så att jag verkligen inte vill, jag gillar historia, matte är kul, programmering också, det är bara det att jag sitter och degar hela jävla tiden! Måste komma ur det >.<
Imorgon ska jag gå upp tidigt, leta upp mina skolgrejor (av ngn anledning har jag ingen aning om var de tagit vägen :O) och jobba! Tänker inte avsluta året med att vara slö, nein!

Nu ska jag kolla på Vänner med syster yster, goodnight ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0