No Children

ahlhhlkhlkhalkhalsdklahiofhd jag vet ju att John (the Green) har lovordat The Mountain Goats, men jag har aldrig lyssnat på dem. Dumt!!! Igår upptäckte jag deras låt No Children, som är sjukt bra. Iihhh <333 Måste köpa deras skivor. Kan beställa på Bengans hemsida hohho.

Grejen är bara att jag inte vet om jag kommer gilla resten av deras låtar. Man vet ju aldrig. Får lyssna in mig.

Menmen, tänkte bara skriva något snabbt eftersom jag måste gå och plugga nu. Matte och historia uhhh. Menmen. Idag har varit bra. Fast jag var dryg och PMSig xO jag fick köpa choklad efter sånglektionen för att må lite bättre. Fast jag har knappt ätit något. Menmen det är bra. Och jag gjorde en tacopaj (Vego förstås, har jag sagt att jag blivit vego här? Det kanske jag inte har. HALLÅ JAG HAR BLIVIT VEGO WIEEE! :D), den var sjuuukt god! Mmm. Lite drygt att papap ska äta resterna till lunch imorgon :((

Anywho, nu ska jag försöka vara produktiv. Och lyssna en sista gång på No Children innan jag stänger av datorn.
DFTBA!

(BTW, LAN-möte idag, blir LAN i början av mars wohoooo!!! :'D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0