Doornails.

Hahahh jag är så dålig på sånt här. Fast jag är ändå ganska bra om man jämför med tidigare saker. Bloggar alltså. Vad vag man ska vara. Jag kom på adressen till min gamla blogg. Fy vad läskigt ;o den är så nostalgi. Nian liksom. Oj, nian var ett år sen. Det känns som så mycket längre sen, ju. Tiden går så snabbt. På ett sätt vill jag inte att tiden ska gå så snabbt, för liksom jag vill gå i ettan forever? Iaf lite x) sen skulle det vara ganska nice att vara utan estetisk verksamhet, för det SUGER. Usch, jag hade glömt bort hur mycket det suger, hur mycket tisdagar suger på grund av estetisk verksamhet . Det suger verkligen. Jag hade enjoyat tisdagar annars, men nu är det en timmes tortyr sist på dagen, åka hem, vara hemma i två sekunder och förhoppningsvis hinna äta ngt, ner till kulturskolan för bas, sen ensemble. Liksom bas är ju kul och så och jag vill verkligen bli skillad (därför ska jag gå och öva när jag är klar här), och ensemble är treeevligt <3 men förra terminen var det grymt jobbigt med tisdagar, hade ju Tempusbyterep också, så jag var på kulturskolan från tio över fem till halv nio. Ingen middag xO
Men idag hade jag bara bas, så det var ändå rätt okej. Ensemblen börjar först nästa vecka, och Tempusbyterepen ska vi ju ta andra dagar. Nästa vecka kommer jag komma hem vid sju nån gång tror jag.
Men musiken suger fortfarande, hah.

I torsdags började skolan. Våra torsdagar och fredagar har blivit längre, men ändå väldigt nice. På torsdagar är det först franska (ganska nice lektion, människorna är snälla :D förutom Leo när han ska peta på mig xO), sen fysik (vår fysiklärare är fett cool!!), lunch, matte (jag går matte-data, vad säger det om mig?) och sist historia. Vår historialärare är jättecool och kan allt om typ humanistsaker. Man kan fråga helt random saker och han har värsta svaret. Det är helt trevligt :'D
Och fredagar är sovmorgon!! Då tar jag en tidigare buss och det är trevligt och tomt <3 börjar med programmering (again, jag går matte-data), lunch, matte (jaaa?), och historia! :'D awesome <333
Måndagar är också bra. Tvåtimmars svenska på morgonen i och för sig (jag hatarhatarhatar svenska som ämne, det går bara ut på att man ska tvinga fram saker, jag tycker mycket bättre om att skriva hur jag vill, själv), sen matte (i samma klassrum som innan xD), lunch, engelska (:'''D på det även om det är för lääääätt. Sofia är bäst.) och franska. Jag har inga aktiviteter sen så det är bara att ta det lugnt också x)

Men nu borde jag gå och basa mig och göra lite skolarbete. Skriver nog ett mindre förvirrat inlägg imorgon x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0