Ångest.

Jag hatar att du är så irriterande. Jag hatar ännu mer att du inte gör något för att vara irriterande, du bara är och det borde inte ens vara irriterande men så fort jag ser att du har skrivit något varsomhelst vill jag bara slänga något i väggen och skrika på dig. Jag hatar att du gillar mig för det är bara drygt och irriterande och kan du inte bara sluta? Jag vill radera dig ur mitt liv fast det kommer inte gå, jag kan bara göra det tillfälligt och sen kommer du förvänta dig saker och jag kommer bara vilja skrika på dig fast du nog egentligen inte förtjänar det. Och jag hatar din facebookbild.



Ja. Jag har ångest över två personer just nu och jag vill inte tänka på det men det går inte så bra. Jag känner mig så patetisk.

Jag ska ska se klart en sista video med Johan Glans på youtube bara för att skånska är trevligt (pappa <3) och sen ska jag gå och lägga mig och lyssna på OotP för jag har ingen HP-bok här och det ljudböcker är rätt mysiga. Och sen ska jag lyssna lite på The Mountain Goats för No Children är en mysig låt som funkar hela tiden. Imorgon ska jag gå till biblioteket och låna Liftarens Guide även om jag inte borde och kanske typ...HBP också. Kanske. Eller CoS.

Om han säger att jag ser deprimerad ut imorgon vet jag inte vad jag ska ta mig till, och det hade passat om du varit online lite längre än en kvart och när jag var upptagen, men det vågar jag inte säga till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0