IT-stöd.

[15:38:45] <pwntus> SQUEEEE: tullinge gymnasium har blivit iran. vi måste rädda erat internet.

Idag kunde jag inte gå in på IRC i skolan via min dator, på grund av IT-stöd. Fick använda äcklig webchat. Dessutom bygger mitt programmeringsprojekt på att vara inne i en IRC-kanal och spamma ut vad folks säger på twitter. Tur att jag hade visat Squot in action för min lärare förra veckan, innan IT-störd kom och förstörde allting.

Jag satt och ville dunka huvudet i bordet hela Programmeringslektionen. Arrrrrrrrgh. Sen försökte jag förstå mig på vad Botkyrka egentligen tänkt sig med det här. Men det finns ju ingen logik.

Kommentarer
Postat av: Z3ll3

Hej!

Tråkigt att du fick problem. Skulle vilja att vi hade en direkt kontakt för att se vad som hänt och vad vi kan göra!

Jag är "old" så jag gillar mail, :-) så skicka ett dit är du snäll!

2011-03-23 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0