Kaffearmband!

Kolla vad jag har köpt!


Det är min vän Cykel som har gjort armbandet. Hon gör vanligtvis kort och säljer dem som ett Ung Drive-projekt (eller gjorde det i somras, jag vet inte riktigt), men nu har hon även gjort jättesnygga smycken. Pärlorna har hon gjort av tidningspapper och bönan, mjölkpaketet och kaffekoppen av fimolera. Hon är jätteduktig och inspirerar mig till att crafta lite mer (öh. Bara för det tänker jag på Minecraft...men det gäller även det), både smycken och stickningar och så, vilket jag ska försöka göra så fort jag får lite skolarbete ur vägen!


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅÅÅÅHHHHH DET DÄR ÄR DET BÄSTA ARMBANDET JAG SETT!!!

2011-02-13 @ 22:14:28
URL: http://tvanordarochenblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0