Lite saknad

Det var ganska trevligt med orkester. Jag vill spela mer. Fast kanske med jämnåriga. Men det är ju inte så många sjuttonåringar i Salem som spelar blåsinstrument.

Dock var det lite jobbigt ocksä. Det påminde mycket om tiden jag spenderade med the SHSS Concert Band i Canada, hur mysigt det var att komma dit på morgonen innan skolan och hur rolig Ms M är och blööörgh jag saknar det.

Jordan, en av mina beztisar, som dessutom var den som såg till att jag fick spela bas i orkestern, och Arielle, som är fett awesome ååh jag saknar henne.

Arielle, Casey och Devon på skolbuss under Elementary School Tour.

Noterna till min favoritlåt.

Låten ifråga framförd av oss.

Bah. Nu började jag kolla igenom lite videoklipp från maj. Usch, usch, inte bra. Jag borde tänka på något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0