Livet i -20

Jag ville inte gå ut imorse när termometern sa -20 grader. Men jag gjorde det. Det slutade med att jag fick stå i centrum en halvtimme, för 725an kände inte alls för att komma. När jag till slut kommit till Tumba för att ta 713 kom inte den heller. Jag såg tre 725or åka tillbaka mot Salem och bestämde att om en till kom innan 713 dök upp skulle jag åka hem igen. Och det kom en 725a. Som jag satte mig på. Men sen såg jag 713 åka fram och då var jag duktig och gick på den.

En timme försent fick jag äntligen komma in och värma fötterna (det är inte jättesmart att gå i tygskor såhär års, jag vet). Varför kan inte bussarna hantera lite kyla?

Men det var faktiskt en helt okej dag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0