The virus strikes back

När jag och pappa åkte på bio i söndags trodde jag att min tid som sjuk var över, men icke. När vi kom tillbaka kom febern också tillbaka och sen dess har jag varit ganska sängliggandes. Det har varit tråkigt. Jag har sett de första två säsongerna av The Big Bang Theory och varit allmänt irriterad på Sheldon.

Idag har jag dock gjort något storartat; vid tretiden i eftermiddags drack jag en kopp kaffe, kammade håret (som inte riktigt kan beskrivas efter att ha varit uppsatt i tre dagar...), duschade, klädde på mig något annat än min pyjamas, och målade naglarna. Om allt går väl orkar jag åka till skolan imorgon. Dock kan jag inte säga att det här med att gå upp klockan sex är motiverande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0