Söndag, nionde januari.

Dagens Låt: Trailer Trash av Modest Mouse. Trevor rekommenderade den inatt och jag avgudar basgången.

Dagens Video: Den här. För att det är en av få youtubevideos som är längre än 4 minuter jag står ut med att se.

Dagens Mat: Frukost i form av rostebröd med ost tillsammans med ett glas O'boy, och middag i form av sallad med avokado, en halv bönbiff och lite rester av hasselbackspotatis. Och en struva till efterrätt.

(jag inser att jag missat lunch två dagarr i rad. Det är hemskt, jag vet.)

Dagens Nörderi: Jag såg klart på Doctor Who. Och lärde mig knyta en bow tie. Bow ties are cool.

Dagens Struva: Datalogiuppgifterna igen.


Dagens Bedrift: Ett halsband gjort med tre gamla, trasiga hörlurar. Nu ska jag bara hitta alla mina failkvalité-iPodhörlulrar jag lyssnat sönder och sparat genom alla mina år (seriöst. Jag tror att hörlurarna till Tonks, min iPhone, har hållit längre än något annat par. Och jag har haft Tonks i typ 6 månader).


Den här dagen är awesome på grund av...
Att Matte D börjar imorgon! Eller något. Egentligen är jag väldigt opepp på skolstart. Mest för att min måndagshåltimma är typ en timme längre nu och jag vet inte vad jag ska göra. Förutom att äta med min gamla klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0