I may be sad, but I'm not weak...

Jag tänkte bara tala om två saker:

1) Jag är sjukt patetisk. Sjukt patetisk. Jag har inte varit så här patetisk sen nian >.<

2) Jag kommer faila på matteprovet på fredag. Alltså gud, jag suger :((( jag måste börja göra läxorna >.<

Buhu. Jag kommer antagligen inte faila på HiA-provet, och förhoppningsvis inte KeA-provet heller, har ju fina föräldrar :3 men ändå, seriöööööst. Jag suger .____.

Det ska bli så himla skönt med jullov. Liksom uuuuh, jag pallar inte skola nu. Och när vi börjar igen ska jag vara duktig. Minsann! Inget fail där inte. Men då börjar vi med fysik och det är tydligen fett drygt? Yaaaay.
Fast jullov är tråkigt. Visst det är skönt att slappa lite, men jag sitter typ alltid hemma och gör ingenting, tar mig aldrig i kragen och träffar någon.
Och nu när jag är som jag är skulle jag bara vilja ha skola utan några prov eller nåt, höhöh. Det skulle vara najs hohoho <3

Annars så dog jag lite idag. På grund av en viss person som är gryyymt söt även i vaket tillstånd (gud vad stalkig jag känner mig).
Men imorgon måste jag stanna i skolan i två timmar extra bara för luciarep. Jag fattar inte varför jag gör det .____. eller jo det gör jag, men jag fattar inte varför jag är så dum >.< Alltså jag gjorde samma sak förra året. Fail. Epic Fail.
Jag måste vänta en timme efter att jag slutar också, för repet börjar inte förrän 15.10 >.< jag får väl plugga matte då...är väl så illa tvungen.

Sen i helgen är det två luciatåg (det sämsta med att gå i kör. Luciatåg är det sämsta som finns. ever. Och går man i kör går man oftast luciatåg den här tiden på året), ett på lördag och ett på söndag. Sen är det bara några dagar tills jag får ta det lite lugnt! Och på torsdagen har jag rockensemblekonsert, det ska bli kul. För min ensemble är väldigt awesome och trevlig :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0