I want to take you to the moon...




Jag älskar verkligen Ministry Of Magic. De är så bra <3333 på lanet satt jag och kollade på MoM-videos på youtube, och hittade en jättefin från Wrock Reggies (i Chicago runt Terminus), där de spelar sin coverHarry and the Potters This Book Is So Awesome. Den är så sjukt bra, hela publiken sjunger med och jag blir helt varm inombords när jag hör den, den är så fiin <33 både originalet och covern är sjukt bra, liksom 30 sekunders awesome (fast MoM kör den två gånger typ).

Det finns ju en anledning till att jag knarkade deras O, Holey Night (från första Jingle Spells) mitt i sommaren. Den är ju helt awesome!! Och The Bravest Man I Ever Knew. Omg, den är så braaa. Jag vill ha deras album <333 har dem på önskelistan, men jag tvivlar på att mina föräldrar pallar beställa dem...

Luciatåget gick väl inte allt för dåligt. Det sög ju, men det kunde varit bättre. Ingen svimmade iaf.
Sen åt jag lunch ensam, tittade på folk (hosthost), sen kom Fatou och Rajitha och satte sig vid mig, sen Emma och Linnea. Det var gröt. vilket jag inte gillar, så jag åt bara lite morötter och knäckebröd. Sen gick jag och väntade på att min klass skulle ha lunch, då åt jag en gång till xD
Matteprovet gick väl okej, det mesta var inte så svårt som jag trodde. Men vissa grejor blev dåliga ändå. Skönt att det är över iaf...bara en vecka kvar.

När jag kom hem såg jag lite på Vänner och Gilmore Girls. Jag tittade på DVD'erna på min dator, så jag satt i sängen och myste. Sen blev jag väldigt trött så jag sov till middagen x) jag ska inte gå och lägga mig så sent ikväll, då kommer jag upp tidigt så jag kan plugga historia ordentligt innan luciatåg.

Jag måste köpa julklappar. Jag vet vad jag ska ge till Cec, skas bara göra det, sen måste jag hitta tid att köpa allt annat :O förra året (kan ha varit året innan också :O) gjorde jag det enkelt för mig, hade köpt massa böcker på 9c's loppis så jag gav alla till familjen x))
Jag ska träffa Esther på måndag tror jag, jag vet inte vad vi ska hitta på, kanske kan klämma in något handlande då x)

Nu ska jag nog se på ett till avsnitt av Gilmore Girls och gå och lägga mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0