It's Snowing

Okej, verkligen inte, men jag fick Jingle Spells 2 idag (!!!!) och Danny Dementors remix av It's Snowing (Catchlove) är så himla underbar <333

Idag är det exakt ett halvår kvar tills jag fyller 16! Då ska jag ställa mig i bodstadskö ;)
Idag var jag också i stan med syster och Carro och julhandlade lite. Vi var där tio, innan det blev alltför outhärdligt. Dock var det ganska jobbigt på Åhléns >.<
Jag hittade bra saker till pappa men det jag tänkt köpa till madre fanns ingenstans, så jag köpte en annan grej :/ systers presenter är all home made :P slog in den ena nu, den andra är inte riktigt klar x)
Sen köpte jag fotoramar till farmor och mormor som jag ska pryda med mitt årliga skolfoto.

Imorgon ska jag träffa Angelica :'D vi ska typ fika :3 det ska bli mys, för jag har inte träffat henne sen Beedle och då hann vi inte prata så mkt :O så massa trevligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0