Oxford.



Alltså fyfan vad jag saknar det stället. Vännerna, skolan, lärarna, Ellie <3
Typ, igår fick jag värsta saknadsanfallet herregud liksom .____.
Jag är så dålig, jag har liksom träffat två pers jag lärde känna där, och jag bor i (utanför, whatever) stockholm, precis som väldigt många av de andra awesome människorna. De två jag träffat bor inte ens i sthlm! Inte för att de inte är awesome för det xD
Igår mailade jag JoJo (that busy bastard), tyckte att vi kunde ses. Hah, när jag fikade med käraste Emilia Från Uppsala snackade vi om att hon och Veronica kunde komma ner till sthlm och så skulle vi dra till Tyresö och kidnappa JoJo x'D



Jag vill tillbaka. Jag vill ha Oxford och alla awesome människor där igen. shdljl.
Fast jag är rädd för att Oxford inte kommer vara lika awesome utan alla människor jag var där med ._.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag saknar också Oxford. Drömde till och med om det förra några dagar sedan. Men vi måste verkligen se till att genomföra kidnappa JoJo planen :)

2009-01-02 @ 23:38:20
URL: http://emiliafriberg.wordpress.com
Postat av: Lovisa

AHDGJKAJHKGDHJDJHK JAG DÖR. OXFORD.

kort sagt.

2009-01-04 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0